Linslusens julafton

Johannes kom sent och var en aning trött. Men nog hade han koll på kameran ändå!
 
 
Äta? Javisst, men också ha koll på kameran!
 
 
 
Vara med på familjefoto? Absolut! Men först kolla att kameran är med...
 
 
Paket? Till mig? Tack, gärna det! Men var är kameran nu då..?
Ha, den där blixten känner jag igen! Där är du ju!
 
 
Ja, där borta är du ju, så varför sitter jag då här?
Det är alltid bättre att öppna klappar framför kameran, ja, nästan inne i den.
 
 
 
 
Jo, lite trött som sagt...
Men hallå, den där kameran somnar väl ändå inte och missar min nya fina ukelele nu?!
 
 
Sedan var det plötsligt pyjamasdags. Ska bara kolla den där kameran först...
 

God jul och god natt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0