Uppställning!

Med årets julfamiljebilder önskar jag gott nytt år! Jag önskar dig ett välsignat år, fyllt av glädje!
 
 
Är alla med?
 
 
Nej Enzo, gå!
 
 
Oj Lovisa, skynda, kom, kameran knäpper om två sekunder!
 
 
Men Enzo... gå!
 
 
Efter lite testbilder (och en Enzo som inte kunde sitta fint nog för att få vara med på bild) tog
jag i rask takt årets julbilder. Lite väl raskt kanske. Jag skyller på att någon var för sjuk och en
annan inte så fotosugen och allra minst en var lite för trött. Resultatet blev en lite annorlunda
uppställning. Nåja, det är ju ändå lite av vårt återkommande tema för julbilden! (se en bit ner)
 
 
 
Närmare och närmare kameran kom vi och mindre och mindre syntes det av julgranen...
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0