Tonkgröt är gott!

Även om det låter något som är sisådär alldeles på vippen för skumt eller äckligt nyttigt.

Roligt att du följde med, Johan!
Från stämningsfull musik till hög stämning kring kvällsmatsbordet. Åh, det gjorde en härlig slutknorr på min vecka :)


                  

Snart ses vi i samma soffa för spelkväll. Mamma ser fram emot fram en is-repis... och David verkar vilja vara med också. Kanske är det fler som vill vara med? Jo, jag tror väl det :)

Men först: om drygt en vecka sitter vi med gitarr och sångbok... jag tror faktiskt att vi kommer att låta tokigt bra, jomenvisstserru! Ta med dig en dikt också, vetja. Det kan bli vanvettigt bra det här, jag känner det på mig! ;)


Kommentarer
Johan

Tack, vad trevligt det var! Ja, efter den här veckan hektiska veckan som avslutas med ännu en Stockholmstripp får vi ta tag i gitarreriet...

2011-11-07 @ 20:16:10
Becky

Ja, sannerligen... trevligt var ordet!

Hoppas att du får det riktigt gott borta i storstaden. Skynda dig sedan hem och stäm gitarren :) Vi ses!

2011-11-08 @ 23:24:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0