Efter många om och men och ändringar: Välkommen, JOHAN!

Äntligen får du, som så många gånger fått synas i min lillasysterblogg, insyn i min blogg - grattis! :)
Jag har, som du ser, lagt upp några gamla inlägg. Läs, titta, minns och njut ;)

Och redan nu har jag hälsningar till dig och framför allt är en av dem sådan att den lämpar sig extra bra på just en blogg:

Sveas hem

Den andra hälsningen är från Thomas. I söndags var han i kyrkan och tittade efter dig, men eftersom du inte var där att finna så planerar han nu ett besök på redaktionen. Jag hoppas att du kommer att arbeta mycket vid ditt skrivbord och att ni äntligen kan lyckas med konststycket att faktiskt möta varandra! :)

                 

Du och jag för drygt två dygn sedan


Tack för fikastunden! Snart ses vi för spel-och-spel-kväll :)
/Becky


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0