God morgon! (20 mars 2011)

Hoppas att du har sovit gott och att gudstjänsten (om du gick på den) var bra!
Själv vet jag i skrivande stund inte om jag orkade upp och iväg till min kyrka... Johan och jag kom hem strax efter klockan två, ja, på natten alltså :) Och detta var lite av vår kväll på landet:

Ute:

Förstår så väl att du saknar din prins, men då kanske detta klipp passar bra..? Du blev väl inte direkt akut puss-sugen nu? :)


Inne:


Mamma hade gjort lasagne och äppelpaj.
Här ser du när pajen ännu stod i ugnen och just innan vi satt oss:




Efter all mat blev det så äntligen dags för spel!



Visst ser det ut som att mamma fuskar med sin kartbok? Men lyckligtvis handlade inte frågan om något land som fanns på den uppslagna sidan (jag kollade, så jag vet) :)


(Johan och jag vann till slut, 8-5)

Mamma lyckdes bättre med andra omgången marshmallows. Dem hon misslyckades finns att skåda här (de svarta klumparna) alldeles i framkant, strax under de vita fina.



Vi hade en rolig kväll tillsammans. Johan sa precis så när vi kom hem, att "du har roliga föräldrar". Jo, det har vi ju faktiskt. Om man tänker efter... så faktiskt ibland riktigt ruskigt roliga, eller hur? :)



Hoppas att det gick bra för dig, med din pluggdag. Du är duktig, du! Och just nu hoppas jag att du är så duktig att du sover sedan många timmar tillbaka. Själv ska jag äääntligen krypa ner. Värmedynan är på. Jag ville bara nattblogga lite, för risken är ju ganska stor att jag inte orkar igen förrän sent inpå morgondagen... (alltså söndagen, som ju faktiskt redan är flera timmar gammal!)

Ha en skön söndag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0