Johan hälsar (3 mars 2011)

Ingen latte idag, men gott ändå

Johan och jag blev sittande i några timmar, men med ett antal avbrott. Några ville ha gårdagens eller dagens tidning som uteblivit, någon ville sätta in en annons i lördagens tidning. Så för Johan var det kafferast med arbetsinslag. För min del var det kafferast med lite inför-blogginlägg-jobb. Kika här, så får du se lite hur vi hade det. Och hur Johans arbetsplats ser ut :



Johan undrade vad jag gjorde, så jag berättade att jag har börjat blogga - men bara för en (för dig)
Han kände sig inspirerad, så kanske utökas snart bloggvärlden med en musikblogg à la Johan...
Nu säger Johan och jag tack för idag :)

Hoppas att det gått bra med pluggandet! En liten lagom paus för spel imorgon kanske, för hemresa mot Malmö och skola blir det väl inte riktigt ännu..?
puss o kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0