Ny utsikt

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har blivit så trött på alla gamla
vanliga blomkrukor och bestämde
mig för att söka rätt på sådant som
jag faktiskt vill ha i mina fönster.
På second hand har jag hittat dessa
vackra skålar och nu ser det ännu
lite finare ut här hos mig.
Om jag får säga det själv :)
 
 
 
 
 
Om (eller kanske när?) jag blir trött på det här får ni nog vara beredda på att jag kommer att bjuda er en och annan sallad i fina glasskålar... Och i efterrätt, om ni har tur: glass i annan glasskål!
Vi ses! Titta gärna in - i ett fönster om du ändå på väg mot dörren :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0