Skolstart för vissa, sovmorgon för andra

I dag börjar vissa skolan, några till och med i helt nya skolor. Jag tä'nker på er och håller tummarna för er och hoppas att hela terminen blir bra på alla sätt och vis! :)
 
 
Ibland är det jobbigt, inte minst med sådant som är nytt, stort och främmande. Och om man tex går någon skola långt borta och längtar hem... Men då kan man alltid skypa med dem man saknar. Och sedan komma på sena, skojiga, spontana besök närhelst man så hinner :) Har man tur får man ananas. Med salt om man så vill.
 
 
Kram ♥ trevlig vecka! Och lycka till, alla skolbarn! ;) Själv ligger jag nog kvar en stund till...
 


Kommentarer
linnea

Hej Becky! Min första skoldag gick bra, faktiskt! var sjukt nervös men det gick bra och pratade med många nya och hamnade i en ny bra klass. Nu hoppas jag resten av de 3 åren blir bra. ta hand om dig. KRAM! <3

Svar: Åh, vad härligt att höra! Så skönt att nya klassen verkar bra, då kommer det nog bli bara bättre och roligare för vart år :)Många kramar till dig! ♥
Becky

2012-08-20 @ 14:16:40
URL: http://nattstad.se/pinkcupcake


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0