Härlig helg

Trots snö och småslask är det en härlig helg! Jag köpte med mig lussebullar och till mammas stora glädje visade det sig att fått med mig sådana utan saffran. Nåja, vanliga kardemummamusiga bullar är ju också goda :) Melva var också mumsig och god och fick både gos och bullbit. Ja, kring bordet satt nog uteslutande godbitar. Här synes två:
 
 
Lika som söta bär? Eller bara lika söta som bär? Eller vadå "bara"...
 
Till bullbitarna bjöd jag jordbubbso'boy, som Baba kom med i fredags, och det var godare än väntat med jordbubbssmak i chokladmjölken. Och det var faktiskt gott med något annat i koppen än kaffe. Eller glögg, som ju annars är något av en varje-dag-dryck här nuförtiden... Kan ju passa på att försöka ta några dagar glöggledigt, så att kommande lördags glöggstund blir riktigt festlig :) Glad söndag! ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0