Lucka 11: Min 11!

Självklart måste min elva vara lucka elva! Och även om hon är min, så delar jag gärna med mig en smula av denna fräsiga goding till katt!
 
Nyfödd Melva
 
En present med röda snören
 
Trappskuttare på Solgården

Knäböjer inte vid fötterna, men klättrar på knäna
 
En storm i ett vattenglas
 
Första hösten
 
Första vintern
 
Första rosen, före fallet
 
Kylskåpskatt
och koppelkatt
 
men mest min elva att pussa på!
 
 
Blev du avundsjuk? Välkommen att låna och pussa! Det var bara när hon var så här liten som hon bet mig i näsan. Nu vet hon hur man pussas (även om vet är inte synonymt med vill... men våga och vinn är ju ett bra uttryck i alla fall!)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0