Lucka 17: Sjutton också!

 
Men faktiskt så har jag varit med om en hel del roligheter just under flera sjuttondatum, se bara här!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 17 mars
 tog vi en härlig skogspromenad
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 17 april
 klippte jag ny frisyr: svärdfisken
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

  17 maj
  tog vi uppiggande gruppfoto
 
 
 
 
 
17 aug hjälpte mamma till att ordna med presenning över betongen. Med griptång.

 
 
17 nov var det auktion i missionskyrkan och lilla E busade och delade ut både hårda bett och blöta pussar (mitt ena pekfinger var tandmärkt en nästan oroväckande lång stund).
 
 
Vad denna sjuttonde decemberdag har att bjuda vet jag ännu inte mycket om. Mer än att jag faktiskt alldeles strax åter sitter i en frisörstol och fixar ny frisyr. Vem vet, kanske blir en fisk även denna gång... En härlig måndag och start på nya veckan önskar jag dig! Kram ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0