Lucka 18: Saker som kunde vara på önskelistan

 
 
Kanske något att plita ner på din önskelista, Lovisa? Till exempel när Enzo trilskas.
 
 
Hundförvaring
 
"Hej. Jag skall vara helt rak med dig. Jag har en hanhund. Men, spelar det verkligen någon roll vilket kön det är på hunden? Kan man inte låsa in även en hanhund i skåpet när den har varit olydig?

Med hopp om snabbt svar. Behöver akut straffåtgärd. Herr Nilsson (Min Dobberman) har tuggat i sönder den är dubbelmagneten som Frans och jag använder när vi rengör akvariet.

Mvh/Kristoffer Appelquist"

 
 
Och om jag nu hade önskat mig ett facebookkonto vore ju detta värsta bästa julklappen till mig:
 
 
 
 
 
Och Johan, vore inte detta något för dig? Man ska ju Dream Big! Och tänk, då kan vi heta så mycket mer! Elfte bandet vore väl snyggt? Något annat än bara nollor, fjärde bandet och storslagna femte bandet när vi verkligen tar i...
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0