Lucka 5: Kort om kort!

För man har inte så långt tid på sig innan det är dags att posta dem...
 
Jag tänkte julpyssla lite och undrar hur många glögglas jag ska ta fram. Är du julkortspysselsugen eller bara rakt upp och ner glöggsugen så kom! På söndag 18.00 dukar jag fram papper och pepparkakor. Kom förbi då eller däromkring om du har lust, du är välkommen när du kommer!
 
 
Spel, glögg, tändstickspyntning, vindruvor, russin och tranbär... Lite av förra årets pysselmys.

 
Jag vill minnas att vi hade det riktigt trevligt
(kolla klippet om du misstror mig, vill rätta mig eller själv minns fel)
och jag hoppas att vi får det lika trevligt detta år...
 
 
 


Kommentarer
linnea

Åh vad kul det låter, jag hoppas ni får det kanon! Kramar

2012-12-05 @ 12:28:27
URL: http://nattstad.se/pinkcupcake/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0