Lucka 7: Någon där?

 
Vi närmar oss andra advent! Men julklappsstress, godiskladd, bullbak, släktkalas och mellandagsplaner gör att man kanske ibland glömmer vad vi väntar på, vem vi väntar på... Bara detta med enveten kyla som kryper in på skinnet och bilen som måste skottas fram kan göra att man ack så lätt glömmer, misströstar och stressar på i förblindande tempo. I måndags, just när jag stod där och befriade min bil från snömassor och ilsket isiga rutor, kom kära Emmavännen pölsande i snön på sin väg hem. Hon sladdade in musik i mitt öra och delade med sig av riktigt skönsång (som gjorde kylan lite mindre kylig) och jag delar gärna vidare om du inte redan hört. Emma säger att den finns på Spotify också och jag gissar att ljudet är ännu bättre där, så lägg låten på minnet.. Under tiden, här, varsågod, låt dig värmas och glädjas!
 
 


Kommentarer
Lovisa

Detta var en fin sång som jag missat. Det är tydligen inte alls lika kallt hos mig som hos dig, men jag kan behöva värmas lite ändå, så tack :) Kram!

2012-12-07 @ 22:43:45
Becky

Ja, här är så kallt att hälften är för kallt! Tur att det finns fina sånger som göra allt i alla fall lite lättare och mindre kyligt... Hoppas att du har det gott, att din adventsfest blev lyckad och trevlig (hur många kom till slut?) och att terminen inte slutar alldeles med gasen i botten på värsta uttröttande sätt - vi ska ju orka fira jul ju! ;) Många kramar ♥

2012-12-09 @ 22:49:21
Anonym

Nu har jag gjort ett inlägg om adventsfikat i familjebloggen, så ta en titt där vettja :) Vi blev totalt 14 st (inkl. mig).

Kram!

2012-12-10 @ 10:20:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0