Tung och tjock snö, men en vacker dag ändå

 
 
I dag åkte jag till Elghult för att försöka få igång fyrhjulingen och få undan lite tung och tjock och jobbig snö. Och det gick ju faktiskt! Ibland fick mamma och pappa putta på eller lägga sig därbak, göra sig tunga och tjocka och jobba för att få mig loss och upp och vidare i snön... Och då gick det ju faktiskt också när man inte inte trodde det! Och absolut, det är klart att jag befriade Cello Snöboll från de värsta av tungtjocka snön innan jag satte fart med att ploga :)
 
Lovisa: Det är sannerligen en tillgång och ett uppsving med möjlighet till HD-kvalitet, eller hur? Välj högsta kvalitet och njut av att kunna detaljstudera Cellos alla snöbollar ;)
 


Kommentarer
Lovisa

Vad duktig du var! Ma o pa blev säkert mycket glada o tacksamma. Kram!

Förresten, känner du inte för att lämna snölandskapet för en dag o komma o hämta mig, E, L o L på tor/fre?! :)

2012-12-16 @ 16:08:19
Becky

Jag väntar just på att får veta om det finns möjlighet för en biltur med saab... håll tummarna, så hoppas jag att vi ses på torsdag eller fredag! :) kram ♥

2012-12-17 @ 01:44:37
Lovisa

Då håller jag tummarna hårt! Fredag passar mig mkt bättre än torsdag så det håller jag också tummarna för (även om torsdag givetvis är bättre än ingen dag alls). Kram

2012-12-17 @ 13:30:10
Becky

Du håller tummarna bra verkar det som... för det ser i alla fall inte helt mörkt ut på bilfronten :) Senast onsdag vet jag och så hoppas vi på att ses i Malmö på fredag!

2012-12-17 @ 20:10:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0