Hej, mina vänner!

 

Alla hjärtans dag firade jag genom att köpa med mig alla hjärtan som fanns kvar på Bernts bakelsehyllor. Två fanns kvar. Ett tredje litet kakhjärta fick åka med till mor och far och sedan fanns de inte mer. Men gott var det medan de fanns. För övrigt var det mycket roligare att åka ditut än hem igen, som du kan se...

 


Snö. Roligt. Ja, för barnen då. Själv är jag tröttsamt trött på den försenade snön. Kom den inte i december kan den lika väl vänta tio månader till? Äsch, jag tröstar mig med att det bara är tre dagar kvar till härlig melodifestivalfest! :) Kommer DU?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0