Långa lördag

och, surprise, en långväga gäst!

Äntligen lördag och melodifestival :)
I veckan sa E "jag kommer på lördag". Isabelle ringde fyra timmar före festen och sa "jag kommer i kväll". Jag sa "välkommen! Och köp med dig en melodifestivaltidning är du snäll!" och hörde mamma ropa i bakgrunden att "jag och pappa kommer nog lite senare i kväll".




Köket mitt i stöket


Så blev det kväll och väntade gäster kom... Med E och Isabelle i soffan förväntade jag mig mamma och pappa när det ringde på dörren igen (de kom först senare och mitt i maten) men den som kom var en som sa "jag tar en blogginbjudan på allvar". Lovisa gjorde storslagen entré, efter att ha låtit mig tro att hon var kvar hemma i Malmö över helgen. Tänk så bra allt blir ibland! :)

Mitt i maten



Mitt i melodifestival-titt

 

Inget godis som stör så att man inget hör :) och lagom mjuk glass med frukt och bär. Och när vi ätit oss mätta blev det:
Katten mitt i glassen





Tack för att ni kom och gjorde fest av melodifestivalen!
Det får vi snart göra om... Vad sägs om nästa lördag? ;)
♥Kram
Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0