Roliga lördag!

Det går fort

när man har roligt!

Så blev det den tredje
lördagen i februari och
därmed också den tredje
deltävlingen i årets
melodifestival.


Skämskudde åt alla och sallad för ett helt kompani. Men visst var kvällen fin, jo, riktigt fin!

 

 

Efter lite långsamt salladsgörande i köket blev det en liten försening och därför vilade en gnutta ät-så-fort-du-kan-känsla över matfaten. Klockan sprang mot 20.00 och det var inte många sekunder (någon enda?) innan spektakelstarten som vi satte oss tillrätta. Sen satt vi och bitvis kände jag mig underhållen, bitvis inte det minsta. Det värsta bitarna var lämpliga ordna-med-efterrätt-stunder, andra bitar ägnade jag mig åt att tröstäta. Inget gott som inte har något ont med sig. Och tvärt om.

 

 


Kvällens tema? Nej, inte ett utan många!
Se om du kan sammanföra och "dra streck" mellan
de rätta paren:

Skämskudde       Melva
Sallad                Lisa och Becky i praktmissförstånd
Skattjakt            Dubletter av allt
Kvällens meny    Ranelid








Tack för att ni kom!
Om ni vågar och vill ses vi snart igen :)

En ranelidrepris kräver sin fest för att inte bara bli blaha blaha...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...så vi ses väl till finalen? :)

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0