Alpha


Redo för Alpha!
E och jag kom hungriga (det ska man göra!)
och glada och redo för en kväll med mat och prat.
 
 
 
 

 
I dag fick vi kräftsoppa. Gott! Men det var allt lite synd för E som hade sparat sig till kvällen och bara ätit en lätt lunch - kantarellsoppa. Detta är min tredje Alpha-kurs och det är också tredje gången som jag blir serverad kräftsoppa (därtill har jag ett flertal gånger serverat denna goda soppa hemma hos mig) Alla gånger lika god, som tur är :)

 

Efter en härligt god kväll med god mat, gott
prat och sällskap for vi hemåt i kylan. Men det
är nog så, att man klarar av kylan lite bättre
när man fyllt på med allt det där goda.

Har du inte gått Alpha så är det kanske

dags att göra något åt den saken?

Förhoppningsvis får du lika god mat

och lika gott sällskap som vi! :)

 

 

 

 

 

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0