11 på 11


Så äntligen är dagen här, dagen då Du får ett helt år serverat.


Och vilket år sen! Mycket spel och skratt, men också ett och annat brutet ben och många andra avbrott för både knas och kul och kaos. Allt i en lika salig som sölig blandning.

Elva minuter begränsar mer än man först kan tro. Många filmsnuttar snubblade på målsnöret och några stackare trodde jag kom med, men de kom visst bort istället... Var är alla hästar och alla timmar av slit med flytten? Och var julen så kort och nyårsfirandet bara ännu en spelkväll? Nej. Men det är ack så svårt att lägga pussel, så även detta lilla tidspussel. Kanske blev det inte riktigt som det skulle, men hur ofta blir det egentligen det? Nä, jag får hålla till godo med det som blev. Och detsamma får Du :)

Varsågod, här har du mitt (och kanske lite av ditt?) år!





Nu tycker jag vi kör repris på godbitarna och gör nya försök med det som blev magplasken. Då kommer 2012 att bli ett sällsamt gott år :)
Kramar till Er alla! Becky


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0