Becky bjuder, besökare bojkottar

Första deltävlingens "big no no" är en viss banan... Men lovar du att inte rösta på den så är du varmt välkommen till bords och soffa ;)

 

 

 

 

Att tillsammans sitta till bords och se-fram-emot-vänta och sedan gå på onödiga toabesök bara för att slippa se och höra det riktigt pinsamt dåliga...

Allt detta ser man ju fram emot, eller hur? Ja, jag går och längtar efter det i nära ett helt år :)








Nu är det alltså premiär och startskott för fyra härliga helger. Och det blir givetvis festivalfest hos mig varje gång :)

När kommer DU?

 

 

 

Det börjar nu på lördag och klockan 19.00 hoppas jag att att i alla fall någon melodifestivalfantast gör mig sällskap :) Fast man är ju välkommen även om man bara kan lova att inte rösta alltför glatt på värsta skräpet ;)

 

 



...Pst!

Erika,

så roligt att träffa både dig och Linnea! (Du kan hälsa lillasyster att några foton är på väg alldeles snart...)

Och det måste ju inte vara en kamera med i bilden för oss att ses... nej, lite musik duger väl gott? ;) Vi ses kanske snart igen, i alla fall om det är så att ni har lust med lite melodifestivalfestligheter någon lördag..? :) Kram/Becky



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0