Väder och vind, spel och sång

Ute hos mig vill katterna gå ut, trots snön. Men när de ser att inget gräs finna att äta vill de återvända in. Själv ville jag inte gå ut från början.


Hör att det går ungefär Juholt-bra för handbollslaget... och jag som såg fram emot kommande helgens medaljmatcher. Nå. Kanske vill någon sällskapa och se om Sverige ändå tar sig vidare? Serbien på måndag eller Danmark på onsdag. Blir det olustigt och förlust har jag ju På spåret-spelet hemma :)

Något mycket roligare är att det är prick två veckor kvar till att vi får se tex en jobbig banan, ett smeknamn och en galning på en stor scen. Ja, melodifestivalens första fest är härligt nära nu och givetvis blir det, som traditionen bjuder, fest också här hos mig :)

Trevlig helg!


Kommentarer
Anonym

Hej! På måndag rider jag men på ons. kommer jag gärna och ser på matchen mot Danmark.

2012-01-22 @ 12:36:42
Becky

Ojdå, vilken miss! På onsdag är det ju Alpha mitt i handbollstimmarna :( Men vad sägs om sopplunch hos mig tidigare på onsdagen, klockan ett eller så? Min dörr står öppen! :)

2012-01-23 @ 17:18:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0