Margits badrum

Margits toalett är liksom lite magisk
 
 
 
 
 
När jag går in har jag
svårt att se badrummet
på annat sätt än genom
mina barndomsminnesglasögon.
Lite som ett förstoringsglas.
Oändligt stort,
oändligt mycket,
oändligt många dörrar.
Tre dörrar i ett badrum
är faktiskt ofattbart många,
sett genom ett par
barndomsminnesglasögon :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här är några av de små söta
detaljer som gör att man
gärna tittar in på toaletten,
också i onödan ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
     
 
     
 
Det är ju inte nödvändigt att det är så vackert inne i badrummet. Men säg, borde det inte vara det? :)
 
 


Kommentarer
erika

åh så fint.

Svar: Ja, det är ju det. Jag skulle vara fantastiskt nöjd om mitt badrum var bara hälften så fint! :)
Becky

2012-07-28 @ 09:51:13
URL: http://ouppie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0