Glass i gassande sol

Vi gjorde oss en härlig eftermiddag, familjen Johansson Lyttinen och jag,
visst gjorde vi? :)
 
 
 
Efter våra timmar i Gislaveds affärer köpte vi med oss glass och for till Sörgården som i dag verkligen var Solgården :) Medan kaffet puttrade hälsade vi på Fiddeli och Florence och närmast kom Linus. Längst ifrån kom Linnea.
 
 
 
 
Efter hammockgung, hästhälsning och hönstitt blev det glass i stora lass!
 
 
 
Mest glass vet jag inte vem som åt.
Men alla åt mycket och ändå precis lagom :)
 
 
 
Anna tyckte här var härligt, Linnea var rädd för kossor och hästar och katterna var rädda för Linnea, Linus klappade hästar och pollen-är-jobbigt-kliade sig i ögat (inte bra) och tyckte kanske om en viss katt lite extra mycket, Erika var kamerafri och försökte att bara njuta av det, Isabelle städade bilen, pappa tackade för glassen, jag fick ett nytt rivsår som kan bli mitt andra riktigt stora urringnings-ärr, alla blev knottbitna och bestämde att nästa gång blir det grillning och kubb. Också :)
 
 
På bilden, från vänster: Linus och Linus.
 
 
 
I bakgrunden, från vänster: Linnea, Erika och Isabelle.
I förgrunden, från vänster: Linus och Linus
 
 
 
Tre i rad, från vänster: Anna, Becky och Kent.
Fyra i kubik, från vänster och uppifrån: Linnea, Linus, Erika och Isabelle.
 
 
 
Kramar till er alla och tack för i dag! ♥
 
 
 


Kommentarer
linnea lyttinen

Tack för allt Becky. :)

Svar: Tack själv! Så roligt att ni kom med hela gänget :)Jag hoppas att vi snart ses igen... grillkväll, spelkväll eller filmkväll eller nåt annat kul :)
Stor kram till dig!
Becky

2012-06-29 @ 00:03:14
URL: http://pinkcupcake.devote.se
erika

jag åt mest glass, helt klart :P
tack alla! <3

Svar: Jaså, du tror att du hade koll på faten ;) Gott var det i alla fall. Både glassen och dagen med er :) Kram!
Becky

2012-06-29 @ 05:31:25
URL: http://ouppie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0