Midsommarafton 2012

 
Dagen före midsommarafton passade vi på att njuta av solen och värmen, med utefika flera gånger om och Noa gick och la sig under sin favoritbuske ännu flera gånger om och om igen. Vi tog sannerligen väl vara på dagen och det vackra vädret :)
 
 
Efter att ha varit ute hela dagen gick vi till sist in och jag tog mig för ett ordentligt garderobsstäd.
Men så fick jag god hjälp också...
 
 
 
                                                                          
 
 
 
Så blev det midsommarafton,
jag tog på mig min nya gamla
second hand-fyndade jeansklänning
och en fin kofta jag hittade under
gårdagens garderobstäd (se, det
finns många goda anledningar
att göra en rejäl röjning då och då)
 
J kom och hjälpte mig att få med
sallad, panna cotta och kamera
och sedan blev det härlig
festmåltid hos Mammanoni!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0