Erikafika


... men du kan vara lugn Linnea, jag sparar mina andra fina finkoppar till nästa gång du kommer :)

 

 

Så började vi dagen med elvakaffe. Vilket gott sätt att börja dagen på! Och sedan fortsatte i alla fall du, Erika, på samma goda tema... jag hoppas att eftermiddagsfikastunden på Bernts var lika mysig den :) (och hoppas att det gick bra att gå dit fram och tillbaka utan jacka, för den glömde du ju här)

Nu ska här städas. Inte för att du smutsade ner, nä, för det gör ju jag och katterna så bra själva! :)

Tack för i dag och god helg!







Kommentarer
erika

Fikastunden får 5 av 5 blåbär. Lika många blåbär som alltid!

Kram!

2012-05-11 @ 17:01:04
URL: http://ouppie.blogg.se/
erikatt

jackan glömde jag med flit för att kunna komma tillbaka till nästa fikastund. :D

2012-05-11 @ 17:03:52
URL: http://ouppie.blogg.se/
Becky

5 blåbär... och det utan att bjuda ett enda bär ;) Tack!

Det är alltid roligt att ha dig här, Erika! Du behöver inte glömma för att hämta för att hälsa på :) (dessutom förstörde jag denna din finurliga tanke, då jag återlämnade jackan när din mamma kom förbi och frågade efter den)

Vi ses! Kanske redan på söndag (om vi orkar..) Kram!

2012-05-11 @ 17:30:37
Linnea Lyttinen

Åh vad bra att ni hade det fint! <3

2012-05-11 @ 18:08:54
URL: http://pinkcupcake.devote.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0