Helgen som gick och helgen före den och dagarna däremellan

 

Efter tussilagopromenad med Melva på fredagen

och efter rullstolsresa på lördag förmiddag

och firande av födelsedagsbarn och -häst på eftermiddagen

och avslutande lördagsmusik med Johan

och överraskande jordgubbsbakelsemys med familjen på söndag

... blev det dags att åka till sjukhuset på måndagen. Och sjukhusbesök är bra mycket roligare om man hittar en sådan här rolig spegel!



tisdagskvällen hade Noa och jag det gott med godis och gos och esc på tv


Den strålande onsdagen körde jag med släp för första gången,
men gräsklipparen fick andra lasta i, ur och till sist köra över gräsmattan.




Min torsdag avslutades med liten men festlig esc-semifinal-fest med Lisa och Elisabet.
Stundtals finsittning i soffan med tekoppar, stundtals spontan fotspratteldans. Hela tiden trevligt.



Fina fredag och jag vinkade av Lovisa som for mot Malmö i buss.
Sedan åkte jag hem och dukade för kvällsmat med Emelie.



I lördags firade jag mors dag en dag för tidigt med somrig middag,
god glass och gammelrosa rosor. Och mellan matpauserna röjsågade pappa.

 

och till kvällen var det ju äntligen esc-final! Liten bjudning, stor fest ändå :)

 

 

Nu lämnar jag en vecka, en väldigt stor backspegel, bakom mig

och ser fram emot en mer vilsamt långsam vecka.

Hoppas att DU har det bra!



Kommentarer
erika

längtar till nästa melodifestival!!

2012-05-30 @ 22:30:50
URL: http://ouppie.blogg.se/
Becky

Det gör du alldeles rätt i! ;)

Nästa år får vi se till att se i alla fall någon liten låt tillsammans ju :) Det ser jag fram emot!

Kram, ha det så gott! (och titta snart över på en kopp)

2012-05-30 @ 23:12:28
erika

ja absolut! till båda sakerna!

2012-05-31 @ 19:20:15
URL: http://ouppie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0