Övning ger färdighet. Eller så blir man bara helt färdig och aldrig klar.





Mindre, färre, små och mer...

Hej Johan! Och tack för goda middagen, kaffe med dopp och sång och en härlig lagomsen kväll :)
Under min nattpromenad hemåt såg jag inte mindre än tretton bilar (förmodligen fler) en polisbil och en annan blåljusbil, ett rådjur i rondellen samt en moped (och den mopeden såg jag vid inte mindre än tre tillfällen, inte fler heller.) Gnosjö har aldrig varit så vaket! Jag menar, efter tolvslaget är det ju ett mindre under att se ens en enda bil. På håll. Parkerad. Typ.



Kommentarer
erika

man vill ha sin bit av kakan, nannana... har den på huvudet nu!!

2012-05-21 @ 22:47:57
URL: http://ouppie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0