Alltid minst en mil efter alla andra

 
 
 
Men nu ser jag att den där Twilightsaken
går som, ja, typ som maraton. Tänk så
lämpligt, nu när jag är så maratonvan
och maratonsugen och ändå har
maratontempot igång! Men är det inte
så att allt ändå är lite roligare i sällskap?
Jo! Så när kommer du? Du kan komma
både tisdag (i kväll alltså) och torsdag,
men väljer du onsdag missar du tyvärr
första halvtimman (eftersom jag just
denna onsdagskväll ska på bibelskola i
Värnamo). Hur som haver så är det
klockan 21.00 som gäller. Hojta till så
dukar jag fram en kopp åt dig också :)
Välkommen!
 
Hörde att du, Lovisa
kommer hem och hitåt redan på torsdag...
lite twilightsugen torsdag kväll? ;)
 
 
 
 
 
 
Film är kanske bäst på bio, men ändå minst
lika bra hemma om man frågar mig


Kommentarer
Lovisa

Hej!

Jag har ännu inte bokat biljett (som vanligt) men om jag åker på torsdag så blir det ganska sent (då jag inte kommer hem från skolan förrän ca 18:30). Förmodligen sitter jag alltså på tåget då filmen börjar, men du kanske vill spela in åt mig, snälla, rara, söta..? :)

Svar: Är kanske bara skönt med nån dag ledigt från vampyrer ;) och om det gör att vi kan titta tillsammans är det klart att jag spelar in!Vi ses, förr (på torsdag) eller senare (till helgen) :) kram!
Becky

2012-11-06 @ 20:17:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0