Beckys bästa bloggbilder!

 
Kanske att den populära "spegelbild-bilden" med blixtrande kameran mitt i nyllet fattas... men här kommer mina bästa bilder, i sann blogganda med plutmunssjälvporträtt och allt!



 

 
 
Har man en blogg
och har man ett band
då måste man se till att ta
några bloggbilder
värdiga ett band
som ska synas på bild
på en blogg.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och när jag ändå är igång slänger jag med några fler minnesbilder från den fina dagen som var både regntung och full av rappgung och god mat med schvung och belönings-tårt-i-mun... jo jo, 13 oktober, en dag att minnas! Här har du lite hjälp på traven:
 
 
Som brukligt fanns en kravlista värdig värsta divan. Och vi var två, så det var liksom dubbelt upp och överdosering av bästa sort på bästa sätt.
 
 
När de anlände till plats för skådespel och storslagen succé
fotograferade divorna varandra.
Jag vet inte, men det kändes liksom värdigt. Det syns väl?
 
 
Det visade sig vara dukat för både fest och succé och allt blev kanske inte riktigt som det skulle, men minst lika bra som kunde väntat sig och ändå riktigt bra.
 
 
Inga lampor i vår glasveranda. Men husets alla ljusstakar samlades och med hjälp av dem lyckades det spridas både värme och ljus nog för invigningsfest i regnruskig höstkväll, så att det inte kändes det minst ruskigt utan bara festligt.
 




 
 
Efter fullt av förberedelser,
smakfulla divalater,
smakfullare mat, smaskig äppelmustinvigningsskål
och sång... äntligen tårta!
Många bilder på den blev
det inte, fast det har inte
att göra med att den inte
var fin (för det var den!)
utan är av den enkla
anledning att den tog
slut i ett nafs.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0