Kvinnofrukost med små och stora fruntimmer (och faktiskt också lilla fruntimrets man)


 
Till Bredaryd (med endast två simpla felkörningar, det du! Nästan som att köra helt rätt ju!) tog jag med mig Anna o Linnea, men inte kameran (som låg hemma på laddning inför missionsauktionen senare i dag) så jag tog mig vissa friheter med Linneas istället. Som synes hör ovan :) Nedan finns mobiltelefonfoton som trots allt måste ses mer som rena minnesbilder (minneshjälpbilder alltså) och därför tillräckligt bra i sin söndersmulade suddighet...

 
 
 
 
Lite hjälp på traven kan bilderna ändå behöva, så det är bäst jag säger som det faktiskt var: frukosten var god, sällskapet ännu godare, kvinnorna många och skratten fler ändå! Nä, den resan ångrar jag inte, trots kort sömn, lång väg, (felsvängarna alltså) tjock mage, smal... nå, inget blev nog smalare. Jag har ju inte ens fikat klart för i dag, med auktionen som väntar...
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0