Öppen inbjudan:

Julkalenderstarten är något man (tycker jag) aldrig får missa och jag hade planer på att bjuda in till julkalenderfrukost just denna första december. Så såg jag att kalenderpremiären inte är klockan 9.15 som jag (av oklar anledning) trott, utan redan 8.45. Nej, det går bara inte! Men kanske om jag får ett års uppladdning, så håll utkik efter frukostinbjudan om lite drygt ett år ;) Till dess och för denna gång blir det så här härligt krångligt:
 
Välkommen på första adventskvällsmatsmys med dubbeljulkalenderavsnitt... eller helt enkelt kvällsmat och kalender, söndag 18.00!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0