Vill du följa med?

 
Nog för att det är mysigt att sitta inne och kura dessa höstdagar, men det är också roligt att ge sig ut och iväg och se och höra och lära lite nytt. Detta är vad jag är sugen på den närmsta tiden (kanske har du lust att följa med på något? Det är ju, som blivit sagt så många gånger om, mycket roligare med sällskap!) och kanske blir inte allt av, men förhoppningsvis något:
 

 

Söndag 11 nov 15.00 - Bibelseminarium med Leif Carlsson i Skillingaryds församlingshem

Teol. dr Leif Carlsson -. "Hur hanterar man en omöjlig uppgift och ett ifrågasatt budskap?"  - Om profeter då och nu.

 
(Leif Carlsson har jag lyssnat till några gånger (bibelskolan i Värnamo) och han brukar vara bra) :)
 

 
Kvinnofrukost
 
Gunilla "Lilla fruntimret" Dahlgren
 
Välkommen på kvinnofrukost i Bredaryds församlingshem lördag 17 november klockan 9.00-11.30.Gunilla "Lilla fruntimret" Dahlgren kommer och berättar om att hitta pärlorna i vardagen.
 
 
(Frukostpriset vet jag inte, men det brukar väl ligga kring dryga 50-lappen.)
 

 
29/11 kl. 11.45 är det andakt och sopplunch i församlingshemmet här i Gnosjö. Ensam vill jag inte gå... så jag hoppas på att någon mer än jag är soppsugen!
 

 
 
4/12 ligger ju väldigt långt in i framtiden... men ändå, vill du följa med? :)
 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0