Helgen som gick och var och är och sådär...

 
En härlig helg, men så lång att jag nog måste ta några vilodagar efter den.
 
Det började med elvakaffe med Erika och middag/fika tillsammans med storasyster på fredagskvällen och slutade med kyrkkaffe och söndagseftermiddagsfika med granna grannfamiljen. Och däremellan blev det, ja, alldeles riktigt, en och annan fikastund till :) Det är väl på sin plats att påpeka att, jodå, mat har jag faktiskt (hunnit) äta riktig mat också! (så jag behöver kanske egentligen inte påpeka att det blivit många timmar på stolar och bänkar, vid bord, bänkar, spis och ugn...)
 
 
Lördagskaffe
 
 
              
 
 
Och sångerna var minst lika många. Med tonårsandakt, kvällsmöte och söndagsgudstjänst blir det ju gärna så. Och lägg till sångerna till lördagskaffet och det blir en rejäl dos.
 
 
Spelkvällsdessert, för min del innan spelomgången var över
(eftersom klockslaget för kvällsmöte i Marås närmade sig)
 
 
Som synes kan jag behöva några dagar till på mig, att lära mig nya kameran på nya telefonen. Eller just bara lära mig telefonen överhuvudtaget. Övning ger färdighet, heter det ju. Eller just bara träningsvärk.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0