Min dag (typ fyra-fem på samma gång) i (typ) fyra-fem bilder

 
Vissa dagar är ju längre än andra. Denna var riktigt lång. Ändå gick till sängs redan innan klockan tio (även om jag inte lyckats somna ännu). Och på morgonen vaknade jag på bästa sätt, som ju finns att beskåda här nedan.
 
 
Jag vaknade med katter runt (typ) hela mig
 
 
 
Efter några timmar på landet for jag till Gnosjö för en ovanligt god fikastund
där både bebisgos, nybakade chokladbaguetter och cafégod latte ingick.
 
 
 
Snart nog satt jag åter vid dukat fikabord
och fikat var inte mindre gott även om barnen var några storlekar större.
 

 
 Blir någon förvånad om jag säger att jag strax därefter satt med ännu en kopp kaffe?
Denna gång i Värnamo, där det var bibelskola med tillhörnade kvällsfika.
Och sen var jag alldeles slut och färdig och mätt på dag och kaffe...
God natt!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0