Nya tider. Vintertider!

 
Det var en solig torsdag, men mamma tittade mot himlen och sa "det är nog snö på gång". Nejdå. Tji fick jag och bara minuter efter att mamma spått väder blåste det vildsinta snöflingor kring husknutarna. Sedan har det varit dagar av bilruteskrap, kall hand under rumpan (för på isratten vill man knappast ha den!) himmelsgoda stunder framför kakelugnen, extremt förhöjt behov av att bädda ner sig i alla värmefiltar och täcken och värmedynor och duntofflor man kan komma över och inte minst en längtan efter att bjuda in till glöggmys, tekvällar, filmmaraton (vi kör "Harry Potter" i veckan! Eller hur granna grannflickor?)
Men torsdagen, jo, den började allt fint.
 
 
 
Om du inte vill längta hem för mycket Lovisa, så titta inte på klippet i HD. Eller så är det ju bara att tänka sig snön och värre kyla. Eller att tänka på att du är här om faktiskt bara två veckor. Men under tiden i väntar hoppas jag att du och Enso får två fina veckor i Malmö! Ta väl vara på er i stortstaden, inte minst bland alla stora fyrbenta vänner... Kram ♥


Kommentarer
Linnea

Harry Potter maraton kommer det bli! :)

2012-10-29 @ 09:14:11
URL: http://nattstad.se/pinkcupcake/
Lovisa

Krama Cello från mig!

Enzo (som ju stavas med z) har det bara bra! Igår kånkade vi hem 7.5 kg foder vilket tog ca en timme totalt. Varför ska man köpa Specific som varken går att uttala eller handla i närheten av var man bor? ;)

Svar: Cello har, vad jag vet, haft ett gott dygn i Lindome med mamma och pappa. Men när jag ser honom, i morgon skulle jag tro, ska jag absolut minnas och säga att en av kramarna är från dig ;)Många kramar till dig från mig ♥ Ta väl vara på dig!
Becky

2012-10-31 @ 10:42:19
Lovisa

Det låter bra det :) Kram!

2012-10-31 @ 22:45:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0