Öppen inbjudan:

 
Det har blivit dags för invigningsfest och vi ska fira (trots att uteplatsen är långt ifrån färdig, flaggan kanske inte blir hissad och glasverandan har fel fönster) med den där sången och den där omtalade tårtan och alla som vill höra rapp och äta tårta är välkomna!
 
Kommer du inte riktigt ihåg hur allt började? Här kommer några klipp, främst från april och maj, som nu äntligen blivit alldeles högaktuella ;) På lördag kör vi, oavsett väder och kläder och krav. Vi ses! 
 
 
(Dig, Lovisa, ser jag redan när jag hämtar dig på tågstationen 21.24 i morgon. Behöver du införtårtanhandla är Konsum öppet till 22.00. Bara som ett litet tips allså.)
 


Kommentarer
Lovisa

Nu blev ju gårdagskvällen inte riktigt som planerat, rent tidsmässigt... Några tårtaingredienser har jag ännu inte, men förhoppningsvis inom några timmar. Vilken tid är bestämd?

Svar: Odd Molls intar scenen klockan 17.15 (troligtvis plus en kvart) så det vore ju trevligt, för att inte tala om gott (hoppas jag), om tårtan var klar till dess ;) Vi ses!
Becky

2012-10-13 @ 11:46:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0