Tre ringar och en trollkarl

 
I slutet var vi ganska slut hela högen, där vi satt i en hög och bara hade tittat på två Potter-filmer. Kan det ens kallas för ett filmmaraton?! ;) Gott var det i alla fall och hur som helst. Och från och med i dag har jag Sagan om ringen-triologin hemma. Nån som är maratonsugen?
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   Första filmen
   (men fjärde i Pottersamlingen)
   och jag dukade fram kaffe,
   skorpor och kakor.
 
 
 
 
 
 
Andra filmen
(alltså den femte, alltså two more to go, alltså kanske inte riktigt ännu dags för ring-filmer)
och jag dukade fram toast och te.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till sist
plockade jag fram lite
grönt att sitta och dippa
och knapra på och hux flux
var alla väldigt trötta och
rörande överens om att
sätta punkt för filmkvällen.
 
Nu ser jag fram emot
de två sista filmerna.
 
Jag ska bara vila lite först...
 


Kommentarer
Linnea

Du får gärna vänta med ring-maraton tills jag är tillbaks :P

Svar: Absolut! Jag väntar... och väntar... kom snart tillbaka! ;)
Becky

2012-11-01 @ 12:30:35
URL: http://nattstad.se/pinkcupcake/
erika

Ja, då är jag med från början!

Svar: Det låter bra det, du är så välkommen! :) Nu ska vi bara komma fram till när det passar för (och när vi orkar) ännu ett filmmaraton...
Becky

2012-11-02 @ 10:41:27
URL: http://ouppie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0