Den onde och den gode Babylon från Arken (och pratglada gubben Noa på köksgolvet)

Ont och gott i en saliggörande röra, men allt smakade bra och gjorde gott! :)
 
 
 
En härlig kväll med gott sällskap, tack Johan! Timmarna gick och det borde nog vara godtagbart om gudstjänstsbesöket uteblev... Men jag kom faktiskt både upp och iväg! Gjorde du? :)
Vi ses om två veckor, då hos dig och din gitarr. Jag ser fram emot att träffa er båda två :) Och Lovisa, du har härmed tre veckor på dig att komponera, tänka ut, fundera över, shoppa för, formge, smaksätta, förverkliga och till sist bjuda på en makalöst god tårta! Kom ihåg; ju bättre tårta, ju bättre konsert! ;)
 
 


Kommentarer
Me & my guitar

Selv takk! Jorå, även jag kom faktiskt opp och iväg till min kyrkbänk...

Ja snart vill vi både ha en bit av den där tårtan - och äta den med...

Svar: Jag är med dig, broder! Den som väntar på något gott kan ju alltid fylla sin väntan med övning och den där tårtan kommer få oss att öva flitigt utan fusk, vi ses! :)
Becky

2012-09-24 @ 17:46:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0