Är det du som är söt, eller pratar jag med socker i mun?

 
Tonår med Linnea och Becky. De där som kommer, är välkomna, men kommer sent. Och tydligen går hem sent också. Vi hann ju inte ens spela klart. Det där spelet vi inte riktigt förstod oss på i början, men det tog sig faktiskt till slut! Avslutade med riktigt målhopp kan man väl säga och snurr på dansbanan kan man också säga.
(Filmbevis är på gång.)
 
Efter några timmar av fin andakt, många kramar, (mest Neakramar) en och annan min som speglar vad vi mestadels kände inför nya spelbekantskapen (Tribond) och några koppar annorlunda kaffe (jag drack svart, Linnea med grädde i koppen och socker unnder läppen) återvände vi hemåt en bra stund efter midnatt. Nu ska här sovas! I morgon blir det kanske second hand. Om vi orkar. Hur som en bra början på vad som ser ut att bli en.. God helg!


Kommentarer
Linnea

Tack för igårkväll. Jag orkar Secondhand, var upp klockan åtta i morse så jag följer gärna med! :D

2013-04-06 @ 10:39:20
URL: http://nattstad.se/pinkcupcake/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0