Dagens äventyr

Vi tittade på lampor (ingen följde med hem)
mattor (en ligger på mitt köksgolv)
fåtöljer och andra möbler (katalog och nya idéer tog vi med oss därifrån)
och på tillbakavägen kikade vi in på Karins lanthandel i Kulltorp och tre glassar tog vi med oss ut till bilen som färdkost under vägen hem. Som om maffiga smålänningenfikat inte var nog...
 
Den gröna med blommor funderade jag faktiskt på... men nja, just blommorna föll mig inte riktigt i smaken.
Sedan förflyttade vi oss till nästa affär där jag stolsnurrade så hela barndomen kom tillbaka... och då blir man ju alldeles lagom ursugen på glass!
 
 
 
Sötare affär får man leta efter. Och kanske hittar man inte ens då.
Klassisk före- och efterbild, varsågod! :)
 
Melva verkar vara nöjd med mitt köp. Mattan är skön att ligga på och funkar alldeles utmärkt att rulla omkring på medan man tvättar sig. Själv ligger jag i sängen och ska ta igen mig efter dagens äventyr och tack och lov vinner inte mattan över sängen, så jag har gott sällskap här intill... God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0