Fina flickor hela dagen!

Efter fina flickor på vårdcentralen (Karin, med lika starka som vänliga nypor, och Åsa, med gokram och påminnelse om annorlundastunden på söndag) och hastig påhälsning (hos fina föräldrar) ute på landet, blev det så äntligen dags för lite Lillymys igen! Inte en dag för tidigt. Mer nån vecka för sent :/ Nåja, jag fick ju gos därefter! :D
 
Efter påfyllning av prat, kaffe och mys blev det hemfärd för knut-knådning (tack Erika) och tonår med Linnea. Jag tog i lite för mycket och ja, ibland får man betala dyrt. Så den där dumma knut med knotiga kamrater behöver nog sig en omgång i morgon med (förlåt Erika)
 
 
Redo för annorlunda poängjakt!
 
 
Vi jagade bensinpriser, flaggstänger, matställen och bokstäver och räknade så galet många siffror att min mattehandikappade hjärna gärna istället stannat kvar vid att rimma nya sånger, bilda ord med hjälp av kläder och ting och hitta gömt djur(namn) i bönerummet...
 
 
 
Tack för i dag! En riktig dyrbar toppendag ;) ♥ Kram!
 


Kommentarer
linnea

Finfina Beckisi! Tack för en toppen kväll och jag hoppas att du fick sova inatt, trots att Knut ville ställa till det? Vi ses snart. kram! <3

2013-04-20 @ 08:30:16
URL: http://nattstad.se/pinkcupcake/
Becky

Ja, till kvällen ses vi igen... vi måste ju kaffedricka ikapp oss lite, efter gårdagens kaffeförbud... ;) Kram!

2013-04-20 @ 16:05:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0