Snart slut på filmmysmörker

i alla fall mitt på dagen. Så som vi haft det i snart ett halvår eller nåt. Hur som helst, alldeles tillräckligt länge nu. Eller alldeles för länge om man ska säga sanningen. Fast det är ju också något alldeles genomhärligt och mysigt med att kunna ha en filmkväll klockan fyra på dagen!
 
 
I mitten av filmtittandet var vi tre, men vi började och slutade med en i soffan och en i fåtöljen. Och även om det inte ser ut som att vi tittar på samma film, så gjorde vi faktiskt det.
 
 
 
Framåt riktiga kvällen
(och andra ringen-filmen)
gjorde vi varma mackor.
Och mera kaffe.
Och allra sista stunden
av filmen fick vi se på datorn
(eftersom min dvd sjunger på sista versen)
 
 
En ganska fin sak med vintern är ju filmmörkret.
Men jag skulle ljuga om jag sa att jag kommer
att sakna det nu när våren är på ingång...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0