Allt är som vanligt

 
 
Mumsfili-Baba-mat (som vanligt) och sedan avfärd.
 
 
 
 
Wolverine. 3 eller möjligen 3,5 i snittbetyg från oss. David påpekade att det var mycket bar överkropp. Jag erkände att jag inte ser megamuskulösa magar ens som särskilt nakna och att jag mer tänkt en tanke åt hållet "vad opraktiskt det är, när man blöder och helas och blöder och helas, att gå med stelnat blod på tröjan... lika bra att kasta den direkt liksom".
 
Det var ett tag sedan sist, ändå känns det precis som vanligt och som det ska vara. Det normala för oss är ju bio med efterföljande Maxbesök.
 
 
 
 
 
För övrigt första 3D-filmen
jag sett. Kanske på tiden?
Å andra sidan jag inte lidit
någon nöd av att vänta, för
först nu fick jag lära mig
att glasögonen är för stora
och glider och jobbar sig
både på näsan och öronen.
 
 
 
 
 
Tack för en dag av regn och sol och åska och regn, affärer, hav och film... Det känns nästan som flera dagar på en gång. Och ungefär så trött är jag också ;) Tack och god natt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0