Bubblande barn

Ännu en dag, ännu en födelsedag!
 
 
En riktigt rosa dag. Alltså både klädde jag mig och pysslade i rätt färgskala...
 
 
 
Ett litet fjärilsspänne fick pryda
födelsedagskortet och så tog
jag med mig såpbubblor och
guldgoda låtsasslantar och
for iväg till nästa kalas...
 
 
 
 
 
 
 
Alla barnen får önska sin födelsedagstårta och mamman har hunnit göra många fina tårtor genom åren... här är dagens, till femåriga dottern:
 
 
Törnrosatårtan!
 
Storebror, som önskade sig en trollface-tårta sist, gav lillasysters tårta tummen upp. Sedan blev det tårtkalas och bubbelfest för hela slanten!
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0