Ett år och några dagar

Då är det mycket att ta igen! Vi hann lite ikapp oss, delade livets plus och minus, tung och lätt, bilder och minnen och ännu ett år av erfarenheter, händelser och upptäckter... Det är som tiden både står still och rusar sig fartblind på samma gång. Så längesen. Så alldeles nyss. Gång efter annan är det hursom så gott att ses. Låt det gå bara max ett år till nästa gång! Plus minus några dagar.
 
Framdukad fika, välkommen!, tack!, och björnbär från trädgården
 
 
Liksom förra året blev det en runda till pizzerian.
 
 Samma gamla pizzaköpare, nya pizzeriaägare
 
 
Förra året:
 
 
 
På väg hem med pizzan såg jag en bil som fick mig att minnas och sakna...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På väg till badrummet klickade jag på
några av Ann-Idas föräldrahems vackra detaljer.
Och sedan ett klick inne i själva badrummet,
som är en totalt helrosa dröm!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Man brukar säga att ett gott skratt förlänger livet...
 
 
Jag tror att en god vän
förlänger skrattet!
Och fortsätter vi så här
hinner vi ses ack
så många gånger till ;)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0