Rosor och dans

 
Dagen började (på riktigt) med kaffe i solen. Sedan blev det födelsedagstårta hos Ermioni och till sist sjuminuterskola serverat på stort silverfat hemma på landet. Sicken god dag! :)
 
 
Melva myste och kojade in sig i Emmas tröja, ända tills Emma tog sina grejer och tackade för kaffet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag pysslade ett litet kort som jag
fäste i buketten och så gick jag
över till Ermioni - som inte var
hemma! Men rosorna behövde
bara vänta ett par minuter, så var födelsedagsbarnet hemma igen
och sedan blev det tårtkalas, hurra!
 
 
 

 
 
 
 
 
Grattis på födelsedagen
min fina mammanoni! ♥
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter lite vila var det dags för dans. Och hur mycket kola som helst. Såg det ut som. Frågar du våra magar var dett lätt som en plätt och inte för lite, men inte heller för mycket ;)
 
 

Bättre torsdag kan man nog inte få, nu hoppas jag bara veckoslutet blir lika bra... God helg!
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Erika

Mysigt

2013-08-23 @ 12:25:03
Becky

Ja, och kanske hinner vi någon mer härlig solfika därute innan hösten jagar oss in :)

2013-08-23 @ 18:47:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0