Som ny

Nä, kanske inte riktigt, men i alla fall lite uppiggad och piffigare än nyss!
 
Nyss:
 
Usch. Jag var helt enkelt trött på att vara trött på träiga tråkiga byrån i badrummet och gick loss med färg jag hade kvar sedan kökspallmålningen (för längesen). Och spegeln följde med ut i bara farten... Så det kan gå, en dag man bara tänkt ta det lugnt i solen...
 
 
 
När jag kladdat ett tag (även på byxor, under foten, i håret och på katten) kom Linnea och Anna och vi for mot Gislaved och second hand. Där fyndade jag ännu en ram. Jo jo, ser man på, jag tror faktiskt jag kan ha färdigfyndat alla ramar jag behöver och vill ha! Nu är det bara detta att de ska upp på väggarna också...
 
 
I värmen passar det gott med mjukglass och den köpte vi på gamla Shell hemma i Gnosjö. Och så skynande vi hem, så att glassen räckte till för mys ute i solen (och inte bara inne i bilen)
 
 
 
 
Melva fick både smaka glass och gå på promenad, varsågod och tack!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0