Kaffet som såg ut att adrig ta slut

 
Idag blev det spontan tjejkväll mitt på eftermiddagen,
Mammanoni, svärdottern, barnbarnet och jag och Melva.
"Ska vi leka?" fråga lilla S många gånger. "Jag ska bara dricka
upp kaffet" svarade jag och lilla S kollade efter hur mycket där
var kvar. "Nu är det slut!" men det var det ju inte, så jag drack
och mammanoni kom med påtår och jag drack och lilla S sa
"nu är det slut!" trots att det var mycket kvar. Nåja. Slutligen
tog det faktiskt slut och vi spelade memo och vann båda två!
 
Framåt kvällen gick Melva och jag
de få snöstegen hem igen.
 
 
 
 
 
 
 
Lilla S fick sin väldigt
försenade födelsedagspresent
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
Framme vid porten väntade Zlatan. Han
kom ut och välkomnade oss och följde
sedan Melva tass efter koppel (katt-
versionen av "hack i häl") in igen.
 
 
 
Och när en försvann in blev en småsnopen kvar i trapphuset.
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0