Som hela julen på en och samma gång

 
Adventskalender, glögg, julkort och pyssel, många tända ljus, fika, paketprat... helt enkelt en rejäl rivstart på december och juletid!
 
 
 
 
Linnea pysslade
och serverade mig kaffe,
så att jag inte skulle somna om ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
Och när det mitt i klistrandet
vankades julkalenderpremiär
blev det pysselpaus
och jag fortsatte
tema: hjärta
och serverade oss
päronglögg
i väl valda glas...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter julkalendern pysslades det
klart och jag bryggde nytt kaffe,
trots att det kändes som mitt i
natten. Men klockan hade inte
ens slagit nio, så jag kunde ju
väsnas lite mer i köket. Alltså
kunde det bli blåbärssmoothie
mitt upp i kortspelandet!
 
 
 
 
Linnea drack kaffe på kattvis.
Men hon sa att det inte alls smakar bättre att lapa kaffe. Så sedan drack vi som vi brukar och spelade kort som vi brukar och hade det mest så där gott som vi alltså brukar ha det. Fast det var nästan skrattförbud där ett tag...
 
 
Så mycket blåbär att så fort den ena öppnade munnen
började den andra att skratta.
 


Kommentarer
Linnea

tack för igårkväll! <3

2013-12-02 @ 07:58:44
URL: http://linnealinita.forme.se
Linnea

tack för igårkväll! <3

2013-12-02 @ 07:58:44
URL: http://linnealinita.forme.se
Becky

Tack själv lilla hjärtat! För hjärtat, inte minst :)
Om två veckor får vi fortsätta adventmysa... kanske äppel- och lingonglögg kan passa då?
Kram och tack för denna gång! ♥

2013-12-02 @ 18:25:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Becki peppar och saltar

Från lillasysterblogg till lite större blogg...

RSS 2.0